REGULAMIN PLATFORMY SPRZEDAŻY B2B
§1 Postanowienia ogólne
- 1. Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży towarów, za pośrednictwem Platformy sprzedaży B2B www.nailworld.pl
- 2. Przedsiębiorcą prowadzącym Platformę Sprzedaży B2B www.nailworld.pl jest Minari Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie (40-202), ul. Strefowa 16B, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 5732960570, numer statystyczny REGON 541010726, BDO 000667922.
§2 Definicje
- 1. „Regulamin” - niniejszy dokument wraz z wszelkimi załącznikami i dodatkami do niego, określający warunki i zasady korzystania z Platformy B2B.
- 2. “Administrator” lub „Minari Trade Sp. z o.o.” – Przedsiębiorca prowadzący Platformę Sprzedaży B2B www.nailworld.pl jest Minari Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie (40-202), ul. Strefowa 16B, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 5732960570, numer statystyczny REGON 541010726.
- 3. “Platforma B2B” - Platforma sprzedażowa B2B wraz ze wszystkimi jej elementami, zarządzana przez Administratora.
- 4. „Przedsiębiorca” – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, do której stosuje się przepisy o osobach prawnych, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- 5. „Kontrahent” – Przedsiębiorca, który zarejestrował się na Platformie B2B i uzyskał indywidualny login oraz hasło. Kontrahentem może być tylko przedsiębiorca posiadający działalność gospodarczą.
- 6. „Pracownik odpowiedzialny” – pracownik Kontrahenta, odpowiedzialny za składanie zamówień, posiadający indywidualny login oraz hasło Kontrahenta na Platformie B2B nailworld.pl.
- 7. „Konto” – zbiór danych Kontrahenta wraz z informacjami o jego działaniach na Platformie B2B. Konto prowadzone jest pod unikalną nazwą (login) i zabezpieczone jest hasłem.
- 8. „Przejdź do koszyka” – składanie oferty zakupu przez Kontrahenta.
- 9. „Podsumowanie koszyka” – oświadczenie o zakupie towarów prezentowanych na Platformie, złożone drogą internetową poprzez formularz dostępny na stronie www.nailworld.pl.
- 10. „Przedmiot transakcji” - towary wymienione i opisane na Platformie B2B Minari Trade Sp. z o.o..
§3 Ogólne zasady korzystania z Platformy B2B
- 1. Do korzystania z Platformy B2B niezbędny jest dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu cookie:
- a) IE w wersji nie starszej niż IE 7,
- b) Mozilla Firefox w wersji nie starszej niż 3.0,
- c) Google Chrome w wersji nie starszej niż 10,
- d) Opera w wersji nie starszej niż 9.
- 2. Dokonywanie zakupów i korzystanie z Platformy B2B będzie możliwe po uprzedniej rejestracji stronie www.nailworld.pl
- 3. Przedsiębiorcy dotychczas nie zarejestrowani na stronie www.nailworld.pl zobowiązani są do przesłania drogą mailową na adres hurt@minari.pl następujących dokumentów:
- - odpis z KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG),
- - NIP, Regon.
- 4. Po rejestracji konta na platformie B2B, Kontrahent otrzymuje na podany podczas rejestracji adres email wiadomość od Minari Trade Sp. z o.o., która zawiera login i hasło do konta Kontrahenta na platformie
- 5. Minari Trade Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy aktywowania konta Kontrahenta bez podania przyczyny.
- 6. Każdy z Kontrahentów jest uprawniony do dokonywania Zamówień jedynie na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązuje się nie udostępniać loginu i hasła innym podmiotom nieuprawnionym.
- 7. Kontrahent podaje dane Pracownika Odpowiedzialnego, któremu przydzielone zostanie własne konto wraz z hasłem dostępu.
- 8. Kontrahent ponosi w całości odpowiedzialność za działania swoich pracowników oraz innych osób, którym udostępni hasło i login. Kontrahent zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Administratora strony www.nailworld.pl na piśmie o zmianie Pracownika odpowiedzialnego lub o ograniczeniu jego upoważnienia.
- 9. W przypadku nieprzestrzegania zasad niniejszego regulaminu, dostęp Kontrahenta do platformy B2B Minari Trade Sp. z o.o. zostanie zablokowany.
§4 Towary i ceny
- 1. Platforma B2B przedstawia podstawową listę produktów, zdjęcia, opisy oraz dostępną ilość.
- 2. Podane ceny towarów są cenami netto w walucie PLN. Ceny uwzględniają indywidualne rabaty Kontrahenta. Ceny są widoczne dla Kontrahenta po prawidłowym zalogowaniu się do Platformy B2B.
- 3. Oferowane do sprzedaży towary oraz ich ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisu art. 71 kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Kontrahenta jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu i wymaga akceptacji i zatwierdzenia przez Minari Trade Sp. z o.o..
- 4. Minari Trade Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, czasowego ograniczenia dostępności towarów, wycofania poszczególnych produktów z oferty bez podawania przyczyn, zmiany parametrów technicznych zamieszczonych produktów oraz przyporządkowania towarów do odpowiednich grup.
- 5. Minari Trade Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za brak produktów w ofercie, za przestoje w możliwości dokonywania Zamówień, jak również za zmiany cen produktów.
§5 Zamówienia
- 1. Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani Kontrahenci.
- 2. Kontrahent ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość oraz treść przesłanego Zamówienia.
- 3. Zamówienia są realizowane w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00.
- 4. Kontrahent składa Zamówienie poprzez elektroniczne wysłanie do Minari Trade Sp. z o.o. zestawienia wybranych produktów, po wypełnieniu formularza Zamówień dostępnego na Platformie B2B.
- 5. Kontrahent wskazuje w formularzu Zamówienia adres dostawy zamówionych produktów. Wszelkie koszty związane z podaniem nieprawidłowego adresu dostawy bądź nieodebraniem przesyłki pod wskazanym adresem ponosi wyłącznie Kontrahent.
- 6. Po złożeniu Zamówienia w Panelu Klienta Kontrahent widzi potwierdzenie złożenia zamówienia oraz wszystkie zamówienia oczekujące na realizację. Zamówienie wysłane za pośrednictwem platformy B2B jest wiążące dla Kontrahenta i zostaje przekazane do realizacji.
- 7. Minari Trade Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Zamówienia w przypadku wystąpienia przeterminowanych zobowiązań Kontrahenta. Kontrahent zostanie niezwłocznie poinformowany o wstrzymaniu zamówienia.
§6 Dostawa i odbiór
- 1. Dostawa jest realizowana na adres wskazany w formularzu Zamówienia.
- 2. Dostawa jest realizowana przez firmę kurierską DPD, chyba że umowa zawarta między stronami stanowi inaczej. Kontrahent jest zobowiązany do zapewnienia obecności osoby upoważnionej do odbioru dostawy w godzinach podanych przez kuriera.
- 3. Koszty dostawy ponosi Kontrahent, chyba że umowa zawarta między stronami stanowi inaczej.
- 4. Koszt przesyłki standardowej wynosi 20 zł netto i obejmuje przesyłkę o następujących parametrach:
- - masa do 31,5 kg,
- - szerokość, wysokość, głębokość – łącznie do 200 cm,
- 5. Koszt przesyłki jest wyodrębniony w osobnej pozycji na fakturze VAT.
- 6. W przypadku wyboru opcji płatności „za pobraniem” kontrahent zobowiązany jest do odbioru towaru oraz do dokonania zapłaty kurierowi za zamówiony towar. Koszt przesyłki „za pobraniem” wynosi 25 zł netto.
- 7. Potwierdzeniem odbioru towaru jest podpis upoważnionego przez Kontrahenta pracownika na dowodzie dostarczenia przez przewoźnika.
- 8. W momencie odbioru dostawy Kontrahent przeprowadza kontrolę zgodności dostarczonego towaru z dokumentem RO i Fakturą Vat Minari Trade Sp. z o.o. oraz dokonuje oceny ewentualnych uszkodzeń opakowania.
- 9. W przypadku niezgodności zamówionego towaru z dostarczoną przesyłką, Kontrahent sporządza wraz z przewoźnikiem protokół różnic, który po jego podpisaniu przez Kontrahenta oraz przewoźnika stanowi podstawę do złożenia reklamacji. Protokół powinien być przekazany w terminie 7 dni roboczych do Minari Trade Sp. z o.o..
§7 Płatności
- 1. Płatności są realizowane w następujących formach:
- a) przedpłata,
- b) wpłata przy odbiorze dostawy (za pobraniem),
- d) przelew.
- 2. Forma i warunki płatności są ustalane na początku współpracy, po dokonaniu rejestracji Kontrahenta na platformie sprzedaży B2B Minari Trade Sp. z o.o.. W trakcie współpracy forma i warunki płatności mogą ulec zmianie na wniosek Kontrahenta lub na podstawie indywidualnych decyzji Minari Trade Sp. z o.o..
- 3. Kontrahent może dokonywać płatności przelewem, z odroczonym terminem płatności. Szczegółowe zasady dotyczące płatności tego rodzaju są ustalane indywidualnie z Kontrahentem.
- 4. Minari Trade Sp. z o.o. wystawia Kontrahentowi fakturę VAT za zakupione towary. Źródłem danych Kontrahenta do wystawienia faktur oraz danych dotyczących miejsca dostawy są dokumenty rejestrowe i informacje z formularza rejestracyjnego oraz zawartej umowy o współpracy, które Kontrahent przekazuje podczas procesu rejestracji.
- 5. Faktura VAT jest wystawiana w momencie wysyłki towaru na adres wskazany przez Kontrahenta.
- 6. Wraz z akceptacją warunków Regulaminu, Kontrahent upoważnia Minari Trade Sp. z o.o. do wystawiania faktur bez podpisu Kontrahenta.
§8 Gwarancja
- 1. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i jest liczony od daty sprzedaży. Podstawą zgłoszenia naprawy gwarancyjnej jest dokument zakupu.
- 2. Odpowiedzialność Minari Trade Sp. z o.o. za wady towaru z tytułu rękojmi, w związku z udzieloną gwarancją zostaje wyłączona.
- 3. W ramach gwarancji Minari Trade Sp. z o.o. zobowiązuje się względem Kontrahenta do usunięcia wad fizycznych lub do dostarczenia towaru wolnego od wad.
- 4. W celu skorzystania z gwarancji Kontrahent zobowiązany jest do zawiadomienia Minari Trade Sp. z o.o. o wadzie towaru w ciągu 3 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji z potwierdzeniem odbioru.
- 5. Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać:
- - dane identyfikacyjne Kontrahenta; nazwa, dokładny adres,
- - imię, nazwisko i telefon kontaktowy osoby zgłaszającej,
- - dane identyfikacyjne reklamowanego towaru,
- - numer i datę dokumentu zakupu reklamowanego towaru,
- - opis wady towaru,
- - warunki ujawnienia się wady towaru.
- 6. W przypadku gdy niemożliwym okaże się usunięcie wady lub wymiana wadliwych części towaru, Minari Trade Sp. z o.o. zobowiązuje się zwrócić zapłaconą cenę za wadliwy towar. W takim wypadku Kontrahentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów napraw, dopasowania czy też wymiany, chyba że zostały one wcześniej zatwierdzone przez Minari Trade Sp. z o.o.. W szczególności uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują praw Kontrahenta do domagania się zwrotu utraconych korzyści i przewidywanych zysków w związku z wadą dostarczonego towaru.
- 7. Minari Trade Sp. z o.o. nie odpowiada za wady, które powstały w wyniku nieprawidłowego korzystania z towaru.
- 8. Gwarancja nie obejmuje towaru, w którym dokonano naprawy lub modyfikacji we własnym zakresie przez Kontrahenta.
- 9. W przypadku dostarczenia przez Minari Trade Sp. z o.o. towaru niezgodnego z umową (dostawa niezgodna), koszty transportu zwrotnego towaru, jak i koszty transportu towaru dostarczonego zamiast niego, ponosi Minari Trade Sp. z o.o..
- 12. W razie wystąpienia dostawy niezgodnej, o której mowa powyżej, Kontrahent może żądać zamiast towaru zgodnego z umową, zwrotu zapłaconej ceny.
§9 Postępowanie reklamacyjne
- 1. Jeżeli nie uzgodniono inaczej, Kontrahent zgłaszający reklamację zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt wadliwego towaru do Minari Trade Sp. z o.o..
- 2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie14 dni roboczych od dnia doręczenia wadliwego towaru
- 3. W przypadku ustalenia, że zgłoszenie gwarancyjne jest nieuzasadnione towar zostanie odesłany na koszt kontrahenta..
- 4. W przypadku, gdy nie ma możliwości pozyskania identycznego towaru lub gdy koszt naprawy wadliwego towaru przekracza cenę jego zakupu Minari Trade Sp. z o.o. może wymienić wadliwy towar na wolny od wad, identyczny lub zgodny funkcjonalnie, ale nie gorszego gatunku.
- 5. Na wymienione części termin gwarancji biegnie od nowa.
- 6. Po wykonaniu naprawy w ramach gwarancji, towar będzie dostarczony Kontrahentowi na koszt Minari Trade Sp. z o.o.. Dopuszcza się przy tym odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu.
§10 Zwrot nowego towaru
- 1. Kontrahent może dokonać zwrotu nowego towaru dostarczonego przez Minari Trade Sp. z o.o., tylko w przypadku uzyskania zgody od Minari Trade Sp. z o.o..
- 2. Minari Trade Sp. z o.o. nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów, w szczególności transport odbędzie się na koszt Kontrahenta.
- 3. Minari Trade Sp. z o.o. dokona kontroli zwróconego towaru i podejmie decyzję o:
- - zwrocie Kontrahentowi wartości zwróconego towaru,
- - odmowie przyjęcia zwróconego towaru,
- - wymianie zwróconego towaru na inny.
- 4. Dokonując zwrotu Kontrahent zobowiązany jest do wskazania dokumentu zakupu.
§11 Ochrona tajemnicy handlowej
- 1. Kontrahent zobowiązany jest do zachowania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji handlowych, finansowych, organizacyjnych, ekonomicznych oraz innych informacji dotyczących Minari Trade Sp. z o.o., otrzymanych w trakcie współpracy, bez względu na formę ich przekazania, jeżeli informacje takie nie są udostępniane publicznie.
- 2. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy ujawnienie informacji następuje na żądanie upoważnionych organów państwowych, na podstawie odpowiednich przepisów prawa. W takiej sytuacji, Kontrahent jest zobowiązany poinformować Minari Trade Sp. z o.o. o ujawnieniu informacji w ciągu 7 dni.
- 3. Obowiązek ten rozciąga się na cały okres trwania współpracy, jak również na okres 3 lat od jej zakończenia.
- 4. W przypadku naruszenia wskazanego w pkt. 1 obowiązku, Minari Trade Sp. z o.o. ma możliwość dochodzenia odszkodowania za szkodę wyrządzoną przez bezprawne ujawnienie informacji poufnych.
§12 Postanowienia końcowe
- 1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 12 marca 2025 roku.
- 2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 3. Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszego Regulaminu należy przesyłać na adres e-mail: hurt@minari.pl Minari Trade Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie opublikowania ich na stronie Platformy B2B www.nailworld.pl.
- 4. Minari Trade Sp. z o.o. nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody wynikłe z przestojów w realizacji Zamówień. W szczególności Minari Trade Sp. z o.o. nie odpowiada za utracone korzyści Kontrahenta.
- 5. Przystąpienie do składania zamówień jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu
- 6. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek sporów, ich strony będą starały się je rozstrzygać w drodze negocjacji, a w przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia poddadzą je pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Minari Trade Sp. z o.o..
- 7. Wszelkie zapytania, uwagi i sugestie dotyczące korzystania z Platformy B2B należy zgłaszać na adres mailowy: hurt@minari.pl